Change language English Polski

Gdzie szukać pomocy?

 

Fundacja Dzieci Niczyje zmieniła nazwę na Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. Już ponad 25 lat działamy na rzecz dzieci, ich rodziców i opiekunów oraz profesjonalistów pracujących z dziećmi. Nowa nazwa i tożsamość wizualna są konsekwencją naszego rozwoju - od momentu założenia, znacznie rozszerzyliśmy zakres działań. Sercem misji fundacji pozostaje działanie na rzecz dzieci doświadczających przemocy.

Więcej...

Kolejna odsłona współpracy agencji reklamowej Publicis i FDN

Kampania społeczna "Zła tradycja" to juz czwarta wspólna kampania realizowana przez agencję reklamową Publicis oraz Fundację Dzieci Niczyje. Autorzy kreacji przygotowali koncepcję i realizację akcji - tak jak do tej pory - na zasadzie pro bono. Dziękujemy!

Autorami stworzonej przez agencję Publicis kreacji są Joanna Bednarkiewicz (Creative Group Head), Marek Preiss (Senior Copywriter), Alexander Boucher (Art. Director). Realizację projektu po stronie agencji koordynowały: Agnieszka Mazur (Account Director) i Marika Kierzkowska (Account Executive).

Wspólpraca agencji reklamowej Publicis i FDN trwa od 2010 r. Przez ten czas organizacje wypracowały wspólnie 4 akcje społeczne: "Bezpieczne dziecko w Sieci" (nagrodzona Brązowym Lwem w Cannes), "Słowa ranią na całe życie", "Pomyśl zanim wrzucisz" oraz "Zła tradycja".

- Długa i stabilna współpraca z partnerem reklamowym pozwala nie tylko na długofalowe planowanie akcji, ale też inspiruje w podejmowaniu nowych przedsięwzięć kampanijnych i sprawia, że strony doskonale się rozumieja - zarówno pod kątem komunikacji o problemie krzywdzenia dzieci, jak i stylu wspólpracy - mówi dr Monika Sajkowska, dyrektorka Fundacji Dzieci Niczyje.

Zapraszamy na stronę kampanii społecznej "Zła tradycja" - www.złatradycja.fdn.pl