Change language English Polski

Gdzie szukać pomocy?

 

Fundacja Dzieci Niczyje zmieniła nazwę na Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. Od 25 lat działamy na rzecz dzieci, ich rodziców i opiekunów oraz profesjonalistów pracujących z dziećmi. Nowa nazwa i tożsamość wizualna fundacji są konsekwencją naszego rozwoju - od momentu założenia, znacznie rozszerzyliśmy zakres działań. Sercem misji fundacji pozostaje działanie na rzecz dzieci doświadczających przemocy.

Więcej...

Promocja bezpieczeństwa w sieci

Czas trwania: 1 do 15 lutego 2011 roku

Cel kampanii: Celem akcji „PROMOCJA bezpieczeństwa w sieci” było zwrócenie uwagi rodziców na zagrożenia, z jakimi dzieci mają lub mogą mieć kontakt w Internecie. Celem kampanii było również przekonanie rodziców, że konsekwentne stosowanie kilku prostych zasad pozwala na zwiększenie bezpieczeństwa ich dzieci online.

Organizator: Fundacja Dzieci Niczyje w ramach programu Komisji Europejskiej Safer Internet. Głównym partnerem kampanii była Fundacja Orange. Jej realizacja stała się możliwa dzięki współpracy z siecią sklepów Coccodrillo.

Agencja realizująca: agencja Publicis

Media: prasa, Internet, outdoor

Rezultaty: W 150 sklepach Coccodrillo na terenie całej Polski umieszczone zostały specjalne zawieszki z dziecięcymi majtkami, których zadaniem jest zwrócenie uwagi rodziców. Oprócz tego w sklepach były dostępne materiały informujące o zasadach bezpieczeństwa w sieci, w tym opracowana przez ekspertów ulotka, zawierającą m.in. podstawowe reguły bezpiecznego korzystania z Internetu przez dzieci.

Nagrody: Kampania została nagrodzona Złotym Bębnem w trakcie międzynarodowego festiwalu reklamy GoldenDrum w 2010r. oraz Brązowego Lwa i Nagrodę Publiczności na festiwalu reklamy w Cannes w 2011r.

 

Promocja bezpieczeństwa w sieci


 

 

 

Więcej na stronie programu Dziecko w Sieci